Powerless

Veckans bästa dag är här men jag är inte på topp. Fick ett illamåendeanfall igår kväll som satt i fram till midnatt...antagligen magkatarr...varför det skulle uppstå nu vet jag däremot inte för så stressad är jag inte. Är så himla trött och även om jag bara ska jobba 3 timmar så skulle jag helst bara ligga hemma o sova.
Tror det får bli en handling på Willys i eftermiddag om min kära sambo samtycker....om jag inte mår illa fortfarande ska jag fira fredagkvällen med nåt gott och även se "Did you hear about the Morgans?" och somna med huvudet i Willes knä framåt 21-tiden som verkar ha blivit tradition.
Nu är dilemmat att jag borde äta innan jag går till jobbet...men jag är ju inte direkt sugen på nåt överhuvudtaget fast jag samtidigt är hungrig........med andra ord typiska magkatarrsymptom. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback