TGIF

Gick visst upp lite för tidigt och sitter nu och väntar på att åka till skolan. Idag har vi litteraturseminarium, därefter kort träff med studiegruppen och sen ska jag hänga gäng med Mia några timmar innan Willy kommer in till kstad och vi ska försöka hitta mig ett par nya 'tränings'brallor som jag kan ha på promenader osv.
Det regnar ute och det är ju vanligtvis inte så trevligt men om det får snön att försvinna så är jag överlycklig. Imorrn ska det vara strålande sol och sissodär 6 grader, jag funderar starkt på att ta fram solstolen och sitta på altan hela dan....? ;)

Helgen är för övrigt rätt oplanerad och det enda jag känner för är att ha det lugnt omkring mig, alkoholfritt och något sånär hälsosamt. Vi får väl se hur det går med detta.

Oavsett people, så är det fredag och jag tycker ni ska njuta för fulla muggar!! And have some fun. Le tills du får kramp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback