the sun is shining

Nu har solen lyst ett par dar och inget snöande....fantastiskt....om det nu bara kunde bli plusgrader också så är jag hundra procent nöjd! Tills dess får jag nöja mig med 95%...

Har just ätit frukost och nu är det dags att sätta på sig lite kläder och åka hem till mami & papi för lite plugg en stund.
Sen hem och laga lunch & tvätta. Under eftermiddagen blir det även en promenad med peter. Det behöver jag med tanke på hur mycket jag åt under gårdagen...bland annat så 'hetsåt' jag popcorn när vi var och såg
"Alice i underlandet"...tänk att biopopcorn smakar så speciellt. Filmen däremot blev jag besviken på..den var sådär. Johnny Depp däremot är alltid underbar!

Dags att göra fredagen osäker!

later people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback