There goes my hero..

Alltså den här energin som har tagit över min kropp är min nya bästa vän. Jag hoppas den aldrig försvinner. Jag tror det är solen som gör det. Skoldagen var bra, jag och mia har mest flummat runt och på hemvägen kändes det som hela bilen var full med galningar...förmodligen var jag den värsta. Flams och skratt i stort sett hela vägen och det var det värt! Pluggade ett tag och tog en välförtjänt powernap på ca 10 min sittandes med benen i kors.....mycket skönt! Sen hem och idag blev det crosstrainern som fick lite pisk på 35 min. Träningsvärken från igår får mig att gråta en skvätt.

Imorrn är jag ledig, och likaså på torsdag. Om jag nu inte ska jobba......man vet ju aldrig och det driver mig till vansinne. Jag vill helst veta dagen innan om jag ska jobba men så fungerar det ju tyvärr inte. Om jag nu är ledig iallafall så har jag tvättid kl 07 imorrn bitti...mindre kul kanske men då kommer jag kanske igång lite och kan ta en morgonpromenad?! Läsa skolbok tills det inte finns mer sidor att läsa och diverse andra saker. På torsdag har jag bokat in bowling med Maria och Wille. Fredag innehåller litteraturseminarium och förhoppningsvis bio!

Och till sist, som om ingen annan gör det....jag längtar ihjäl mig efter sommaren!!


Kommentarer
Postat av: Anna T

Mysiga ni är :)

Kram

2010-03-17 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback