Society, you're a crazy breed.

Det var nära ögat att min superenergi försvann idag känner jag. Inte för att dagen har varit dålig på nåt sätt överhuvudtaget, jag har fått mycket gjort och det var jättekul att jobba. Jag bara känner mig lite sådär småmatt av diverse stressmoment. Skolan hänger över mig som en ridå med jämna mellanrum, även om det kanske egentligen inte är så farligt?! Snart 3 ½ år börjar sätta sina spår känner jag. Direkt efter sommarn ska jag även påbörja mitt examensarbete och det ska väl bli sådär kul...men jävligt skönt när det är klart. Min framtidsångest är inte heller långt borta. Huvudfrågorna är:

*Vart i helvete ska vi bo?
*Vart ska jag söka jobb?

De här funderingarna plågas jag av mestadels av dygnets alla timmar - mer eller mindre omedvetet. Fun? Not so much.
Utöver detta skulle det sitta fint med maaaaaaaaaaaaaassssa nya kläder, skor, parfym, smink, ja und so weiter.

Heeej på dej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni ska flytta till Linköing såklart! Vi köper varsitt radhus grillar ihop och åker på semester med ungarna! :)

2010-03-17 @ 20:05:58
Postat av: Emma

Johanna, det låter som en plan! :)

Postat av: Mia

Vi flyttar till PIIIP och jobbar inte alls.... ;-) Puss

2010-03-18 @ 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback