Miljoners miljoner.

Lördagkväll och matlagning är på gång. Huvudkocken ikväll är inte helt överraskande, William. Jag vet inte vart mina skills i köket tog vägen? Jag har tappat lite intresset för att vara kreativ i köket känner jag...så det är väl tur för mig att Wille har fångat matlagningsintresset. Jag står för ätandet.
Vi kom just hem efter att spenderat några timmar hos mamma o pappa. Vi satt alla och drömde om vad vi skulle göra om vi vann 220 miljoner......................................................................................behöver jag säga att jag känner mig aningen besviken nu när jag har kommit tillbaka till verkligheten igen och ett hett studielån? Vi skulle iallafall göra så mycket bra med pengarna....och OJ va alla nära o kära skulle få en bit av kakan också!
Jag tänker iallafall: hus, bil, resor, betala av eventuella lån osv, donera till olika organisationer, våningar till höger o vänster....stoooort kosterhus till hela släkten. And on and on and on...

Innan vi försvann in i miljonbubblan så startade vi dagen med en timmes badminton i kga, följt av gym för wille och crosstrainer för mig. Vidare till Victor & Frida och lilla söta Leo. Han kan vara bland det sötaste....men så har han ju colombianblod i sig, det kan väl vara det ;)

Igår hängde jag gäng med Mia inne i stan ett par timmar. Det blev en lunch och ett par vanliga träningsbrallor, & en scarf som jag tror kan passa till vårjackan jag inhandlade förra helgen! Efter ett tag kom wille in och efter en lååååååååååååååång stund inne på trebutiken (mia (läs wille) förhandlade sig till en ny mobil till bra pris.) åkte vi vidare till "förorten" stockfallet där familjen Wiker numera äger radhus. Wille & Theo lekte av sig rejält. Tur att femåringen får leka med ett stort barn ibland. :)


Joo förstår du Theo, så här gör man........


Ballonglek..


Hela familjen ska laga mat tillsammans..


"Hej jag heter Udda och jag bestämmer det mesta här hemma"
=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback