(Wo)man in the mirror

Idag vågade jag vägra regnet och tog min nya vårjacka. Det var det värt för trots regn så var det knappast kallt. I am lovin' the rain! Än så länge iallafall. Hejdå snön!!
IKEA med mamma var mysigt, blev inte så mycket inköp kanske, några växter och två små mattor och de traditionella doftljusen osv. Tog en sväng inne på bergvik men förutom en ansiktstvätt köpte jag inget...(hurra) tänkte spara mina ynka kronor till Sthlm om det blir av. Nu har jag pysslat lite med det jag köpte, slängde ihop en rabarberpaj också såhär i mars...och till kvällsmat blir det pitabröd fyllt av lammfärs, paprika, löl, oliver, vitlök, kryddor av olika slag & fårost med soltorkade tomater. Tror det blir kanon. Måste ju se till att min man har nåt gott att se fram emot när han har jobbat "ihjäl sig" som han så fint uttryckte sig i ett sms tidigare idag.
Imorn är han ledig, och jag ser fram emot en dag med honom utan några direkta planer! Kanske ett badmintonpass?


Jag inser att jag behöver putsa hallspegeln....

Ha en trevlig lördagkväll people.
Over & Out

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Ohh - trendy girl! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback