A drop in the ocean

I natt sov jag inte så väldans bra. Mycket tankar i huvudet och en katt som tyckte att jag var aptråkig som ville sova. När jag vaknade imorse fick jag panik, jag fick för mig att det var igår jag hade varit ute på Mastis & Moto Boy, men jag kom inte ihåg nånting, världens fylleblackout! Tills det slog mig att jag faktiskt inte alls varit ute.....det roliga var att jag kände mig bakis. Mycket skumt.

Jag spenderade dagen med Mia i kstad, strosade runt på stan och vi fick till och med en lunch med självaste Fredrik Sundkvist! Det var inte igår vår lilla "trio" var samlad. Kul! Jag satt duktigt in pengar på mitt sparkonto innan jag åkte och tur var väl det. Varför är allt så dyrt? Och då ska det klargöras att jag inte bara shoppat "roliga" saker. Värktabletter och annat man måste ha hemma...hur kul är det liksom.

Imorrn är det iallafall äntligen fredag! Och min dag ser ut som så att jag ska cykla till gymmet imorrn bitti och träna. Efter det hem och öva lite på min redovisning, äta lunch och sen jobba på vipan mellan 13-16.30, hem och göra sig redo för kvällens bravader och invänta Anna!

Och till den som trodde att jag och wille har gift oss: det har vi inte! Men däremot skojar jag och Mia om att vi är gifta ibland. Det är humor de.......;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback