Check!

Inatt sov jag inge vidare. Det berodde mestadels på att jag hade tokont i ryggen hur jag än låg. Häromnatten kickade jag i väg den där nackkudden jag köpte nyligen för jag tycker inte att den har hjälpt alls....så tillbaks till mina vanliga skitkuddar vilket funkade en natt, men inte två. Så nu är frågan hur fan jag ska sova inatt...? Ståendes? Utan kuddar?
Andra anledningen till att jag sov lite oroligt var att jag ligger på helspänn för att jag inte vet om vikariepoolen ska ringa eller inte, de senaste gångerna de har ringt så har jag missat samtalen eller varit tvungen att tacka nej, så imorse tänkte jag att "nu jäklar" kan jag tacka ja och jobba. Gick upp tillslut vid halv åtta efter några försök att somna om....och de ringde aldrig. Och så är det ju ibland. Men det är ju så typiskt när man står givakt typ.
Men tur i oturen för då fick jag lite annat gjort.

Jag tog med mig Wille till gymmet igen och bokade en instruktörtid till torsdag och då ska jag även skriva halvårskontrakt. Min rygg ska bli stark! Annars blir jag sjukpensionär vid 40. Sen tog Wille med MEJ till golfbanan. Jag sa ja mest för att jag tänkte få lite sol, frisk luft och promenader mellan hålen......Wille, I love you - men you're on your own...så galet gaaaalet tråkigt! Det slutade med att han spelade med ett pensionärspar och det sparades inte på de töntiga komplimangerna: "mycket bra slag" "fiiiint" osv. Till och med plugga var roligare. Och det gjorde jag några timmar efter golftristessen. Fortfarande inte klar och sitter lite fast, men det får jag lösa en annan dag.
Resten av veckan är fullplanerad, skola imorrn och studiegruppstid efter det, onsdag ska jag köra farmor till sjukhuset, sen vidare till skolan och eftermiddagslektion. Torsdag plugg och gymmande. Fredag är det jobb (ja okej då de ringde senare på dagen!) hela långa dagen på Vipan - där jag också ska spendera några veckor när västra området slår samman förskolorna och sommarvikariera precis som förra året när det var på tallunden! Så check check check! Nu får vi bara hoppas att många vill vara lediga eller råkar bli sjuka (lindrigt förstås!) i juni också så jag får jobba lite mer =)  På lördag är det häng i degerfors med Tobbe, Jenny & Elvira, Tobbe och Mickan! Yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback