Det kanske kommer en förändring

Måndag igen då!
Min man åkte till Tråkhättan redan halv fem imorse..............lyckligtvis lyckades jag somna om till klockan ringde vid sju. Cyklade till gymmet och tränade en timme och nu är det tänkt att jag ska ägna mig åt skolarbete resten av dagen. "Ska bara" först...;)
Veckan i övrigt kommer att bestå av skola tisdag och onsdag, men på torsdag är det andra bullar som gäller. Då åker jag med mamma, pappa och moster till Strömstad och tar en hotellnatt där. Hela torsdagen ska spenderas på mitt hjärtas paradis: Nordkoster! Jag skiter i om det regnar, snöar, blåser småspik....man blir som en annan person när man kliver av båten....inget kan störa en, varken väder eller annat. Så det är veckans höjdpunkt!! Det är också en 60-årspresent till min moster som fyller år senare i sommar men då har hon ju åkt tillbaka till USA. Kulkulkul!
Willy får vara hemma med "barnen" och jobba.

Nej men nu får jag väl ta tag i det här då. Tur att det bara är ca 4 veckor kvar i skolan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback