I wan't you back

Först var jag i skolan.



Sen tränade jag



Sen powernappade jag med Estella i soffan.



Nu måste jag skicka in ett arbete, diska, packa inför morgondagens bravader i strömstad och på koster.
Ikväll kommer sambo hem, då kan det bli vampire diaries i soffan.
Jag känner mig helt slut så förmodligen sover jag innan klockan 22...vi kan väl hoppas för imorrn ska jag upp med tuppen.

När jag gick hem från gymmet pratade jag med Mia i telefon, och vi har kommit fram till att vi borde arbeta hårdare på vår relation...så den efterliknar den de lever på i Cougar town...så vi borde alltså bli grannar så vi kan dricka vin tillsammans kl 08.00 och bara allmänt hänga hos varandra mer eller mindre jämt. Cougar town är en favorit just nu.

Varför det blir så jävla stort vet jag dessvärre inte. Dataproffs blev jag aldrig.

Heeeej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

It´s you and me!!! jag fixar spade om du flyttar hit!! Kram

2010-05-13 @ 13:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback