Lägenhetsförsäljning

Vi har inte skrivit på nåt än och jag litar inte på nåt förrän det är svart på vitt, men man måste ju också annonsera ut vår lägenhet för att hinna få den såld om så är fallet. Så här mina vänner är den. 65.000 el. högstbjudande. (Den kommer finnas ute på blocket också...om nåra timmar) Jag har grejat med inställningar o allt men bilderna blir ändå grumliga, tyvärr! Lägenheten är iaf 54kvm, hyra 2577:-, comhemhus, tvättstuga i samma hus och parkering utanför. Det tar väl sissodär 5-6 min att gå ner till stan, samma tid att gå till maxi när det väl är uppbyggt igen! (tills dess är närmsta mataffären stjärnhallen) nillas närlivs och pizzeria empoli precis bredvid. Fräscha tapeter/väggar i hela lägenheten och mörka golv förutom i vardagsrummet. Stort sovrum! (man kan nog ha det som vardagsrum om man hellre föredrar det) Balkong! Så om ni är intresserade, eller känner nån som letar boende: maila eller ring Wille: [email protected] el. 0736217322 Ledig från och med 1 juli.


Hallen


Kök


Katten medföljer ej..


sovrum


det finns två ingångar till sovrummet, en från hallen och en från v-rummet.


vardagsrum



hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hade köpt den direkt om katten ingick ;-) Hoppas det går susen!! Jättefin och mysig lägenhet! Jag intygar!

2010-05-26 @ 17:52:34
Postat av: Emma

Mia du kan få ha Udda på deltid om du vill...nu när vi ändå är gifta menar jag ;)

Postat av: Bloggläsare

Har du och wille gift er? Coolt :)

2010-05-27 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback