Lite svordomar.

Jag har sån beslutsångest så jag mår illa. Eller snarare livsångest. Inte bara för en sak utan för tusen saker. Idag var vi iallafall på det nya gymmet. Och det var såklart jättefräscht och fint. Jag blev supersugen. Men så har dom inte riktigt alla priser och "paket" klara än, utan kommer ha mer klarhet i allt när själva badhuset öppnar 3 juni....gaaah! Jag vill ha ett halvårskort och det kostar mig 1500 spänn, vilket är helt okej men jag vet inte än om man kan teckna ett halvårskort nu. Andra stressfaktorer just nu är:

♣ Boende - känns som det kommer dröja hundra år innan vi ens om det ska bli aktuellt med köp eller flytt. Jag är inte    bra på att ha is i magen.

♣ Skolarbeten till höger och vänster: Skjut mig! Jag vill bara bli färdig med allt!

♣ Sommarjobb: Ja? Nej?

♣ Jag tror det räcker med stressmoment. Lite söndagsångest på det bara.


Kommentarer
Postat av: emelie

Är det hus på g?Beslutsångest och väntan är inga roliga saker...

Du vart köpte du Mia Skäringers bok,var på Maxi idag men hittade den inte...

2010-05-02 @ 21:32:07
Postat av: Emma

Mjaa, hus får vänta lite, än sålänge är det "bara" en annan lägenhet, eller ja radhuslägenhet...du vet de rosa tegelradhusen nästan vid netto? Ger lite mer frihet än fem trappor upp!

Boken köpte jag på bokia, eller skeppsakademien som det så fint heter nu förtiden! =)

Postat av: emelie

Okej,men dom verkar ju jättefina,och som sagt,lite mer eget,markplan eller en våning upp?slå till vettja,gött att slippa trappuppgång:)

då vet jag vart jag ska kolla efter boken!

2010-05-03 @ 08:59:24
Postat av: Emma

Ja dom är fina, alla ligger i markplan, problemet är bara att den som är till salu är till sånt överpris...hoppas att ingen annan blir intresserad så han blir tvungen att sänka priset! =)

Hoppas du gillar boken, den är både rolig och sorglig!

2010-05-03 @ 09:05:33
Postat av: emelie

okej,då tänkte jag nog på fel,tänkte på dom vid kärleksforsen liksom,fast det är ju hyres när jag tänker efter...hmm...vilka rosa?helt borta nu...synd att det alltid ska krångla med pengar,tror tyvärr ibland att man måste betala överpris för boende som man verkligen vill ha,så det funkar känns det som...fick vi göra för huset med men i slutändan bryr man sig inte så jättemycket,men trist är det!

2010-05-03 @ 12:53:30
Postat av: Emma

De som ligger på samma sida som netto, precis vid järnvägen, om man kommer från maxi så ligger de före netto...haha bra förklaring. Du vet garanterat nästa gång du åker förbi där! Ska bli skönt när man vet hur det blir iaf...man är väl vuxen när man längtar efter lite gräsyta och altaner.. ;)

2010-05-03 @ 14:31:31
Postat av: emelie

aa okej...tänkte nog inte att de var rosa,mer gula...men nu är jag med vart det är!Är väl jättefint där,är ju hus kan man ju säga tyckert jag:)hoppas det blir som ni vill i alla fall,lycka till!

2010-05-03 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback