Lucky

Idag vet jag inte vad som hände. Jag gick upp när Wille skulle upp, strax efter sju, han fick släppa av mig på gymmet innan han drog till jobbet. Sen tränade jag en timme och gick hem, det tar väl ungefär 20min...det var ju en bra start på dagen. Men sen gick det utför. Hamnade i pyjamas efter duschen och det var inte längesen jag klev ur den trots att klockan är halv sex! Men nu är pyjamasen väck och normala kläder på. Kvällen ska spenderas i degerfors, hemma hos Tobbe & jenny, där vi också möter upp Mickan & Tobbe nummer två! Det blir grillning och lite vindrickning. Willes tur att köra, och jag såg precis att jag fick VG på delkurs ett av "Språk och matematik i de lekande barnens värld", så varför inte fira med ett extra glas? I think so.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback