She moves in her own way

Sverige är ett land där vädret verkligen inte kan bestämma sig. Antingen är det griskallt eller pötthett. Idag var det mer eller mindre pötthett. Jag höll först på att smälta på gymmet, även om det är en plats man ska svettas på så tyckte till och med gymmets personal att det var ovanligt varmt...........sen gick jag ner på stan och där var det inte direkt svalare...följt av ett besök på biblioteket och det ska vi inte ens tala om. Jag använde böckerna mer som fläkt än lektyr. På vägen hem såg det ut som på bilden nedan och jag var sjösvett. Åskan har härjat sen dess och jag tycker det är lite läskigt. Men vet ni, jag gillar't! Värmen alltså. Synd bara att de pratar om svalare väder framöver.


Hello thunderstorm!
Idag är en skolfri dag, jag tänker inte ens reflektera över att jag borde göra finslipningar på diverse tentor och analyser. Jätteskönt med andra ord!
Eftersom det verkar som jag inte får med mig nån på Moto boy nästa fredag så gick jag och hämtade ut min biljett och tröstshoppade två klänningar/tunikor på lindex för pengar som jag inte har. På så vis har jag inget val - jag får väl helt enkelt gå själv då. Om ingen mirakulöst hänger med då såklart.
Ikväll kommer mister i huset hem men vi vet ju alla hur livet med boda borg ser ut och då det är högsäsong är det bara värre....med andra ord ska han jobba fre-lör-sön. Tur att jag också ska jobba imorrn då! På lördag ska vi ialla fall på middag hos Anna & Sammy! Det ser jag fram emot.

Nu ska jag fortsätta njuta av att läsa böcker som inte är relaterade till någon slags pedagogik eller dylikt.
Later fellas.

Kommentarer
Postat av: Anna T

Mysigt det kommer bli :)

Kram

2010-05-21 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback