Tro & Tvivel

Även om jag inte har ett liv just nu, så hinner jag iallafall äta. Och idag blev det en jäkla massa brysselkål av nån anledning.


Lunchen bestod av en mix av det enda som fanns hemma: kyckling, tomat, gurka & paprika blandat med lite creme bonjour vitlök, pitabröd och en jäkla massa brysselkål (underskattat)


Sen åkte jag och handlade. Så kvällsmaten blev en hamburgare, spenat & ruccola, tomat, gurka, paprika, färska champinjoner, avokado, rädisor, halloumi, lök och oliver! Mätt som få är jag nu.

Dagen i övrigt har bestått av träning och plugg. Imorrn ska jag skjutsa min moster till station då hon ska hem till USA igen, men vi ses ju i augusti igen. Innan det träning och sen ska jag faktiskt ta mig en sväng på stan och biblan!
Så nu har ni all intressant fakta. En rejäl wow-upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback