I hope my smile can distract you

Koster och strömstad var härligt, trots skruttväder. Vi gick runt ön, hälsade på släkten i stugan och åt god mat inne i strömstad på kvällen. Igår åkte vi ut till Nordby, ett stort köpcentrum utanför strömstad, ingen hit för mig men jag fick iallafall med mig nya nikeskor (såna som i stort sett ALLA har just nu, men jag förstår dem!) det var en tidig födelsedagspresent från Wille och mamsen! Det var väldigt mysigt att umgås med mamma, pappa och moster annika, så tack till er!














































När jag kom hem igår tokåt vi ostar och drack lite vin. Ost är underskattat konstaterade både jag och wille...:)
Blev avsläppt vid gymmet imorse, gick sen hem i ösregn, städade när jag kom hem och nu är jag slut som människa...lite vila på det så blir jag nog pigg igen. Har en sambo som är sugen på att gå ut idag...kan inte påstå att jag delar hans längtan....vi får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback