För vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar och vem vet hur länge vi har varandra?

Jag tycker inte de här tabletterna jag äter gör någon som helst nytta. Jag har fortfarande ont, om inte MER ont och min mage är inte i balans om vi säger så, och dom gör mig trött. Med andra ord, skittabletter!

För att inte dö av tristess tog jag en promenad efter jag kört wille till jobbet, sen städade jag garderoben och sen pluggade jag - sen var jag helt slut. Så de sista timmarna har jag legat framför Gossip Girl som ett lik i soffan. Tror mamma ska få köra runt mig i rullstol på Ullared....

Och jultomten, om du läser det här så önskar jag mig en rejäl ansiktsbehandling i julklapp då tiden med examensarbetet har gjort att jag suttit galet mycket framför datorn och min hy har gått i baklås så att säga. Jag önskar mig även en helkroppsmassage, och en pigg och frisk kropp och en mindre orolig själ. Tack!



Udda var inte sen att joina min slappa stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback