Husmansköst.

Såhär ser vår nya (men gamla) pärla ut. Hon heter Gösta. Men Gösta är ju ett killnamn tänker ni....ja det är det. Men förra ägaren döpte bilen till Gösta, okej det gör mig inte så mycket jag kommer ändå kalla den för bilen...men hon känns kvinnlig. Så hon heter Gösta. Vi har lite svårt att komma överens såhär i början då kopplingen känns toktrög och jag vill liksom slita sönder växelspaken.


Vi blir nog snart bästisar du o jag ska du se.

Nu håller jag på att göra rotmos och koka fläsklägg. Fy fabian va gott.
Emellan varven nässprayar jag mig och gnäller över att det värker i ansiktet.
Men det går väl över det med.
HejHej

Kommentarer
Postat av: Anna T

Grattis till nya familjemedlemen:)tipptopp snygg.

KRAM

2010-10-20 @ 19:04:47
Postat av: Jannike

hihi det gör inget. Jag hade en manlig undulat som hette Gerda... :) "Hej Gerda" sa den...

BTW, vi e ju vana med genussnack så man kan ju alltid skylla på det...

2010-10-20 @ 20:18:37
Postat av: Emma

Anna: Tack =D Jag är nöjd!



Jannike, haha gerda och gösta alltså...genus genus!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback