I just want to tell you nothing


Här är mina nya fina nagellack som mamsen gav mig häromdagen. Det är höst även för naglarna.

Idag har vi målat köket vitt. Det enda som nu återstår är att byta ut tapeten bakom glasskivan till nån variant i vitt....vi har ju inget kakel i köket utan som sagt glasskiva. Den byter man tydligen inte på en kvart. Så när detta blir vet jag inte, men just nu är köket fortfarande i ek, vita väggar och en härlig röd medaljongtapet bakom diskbänken och spisen. Det är förvisso en fin tapet, bara inte i mitt kök.

Det kan ju hända att ni får bildbevis på detta i framtiden. Men inte idag.
Vissa säger att måla och dona ska vara terapi för själen......jag håller inte med. Om det inte är måla med färg på papper förstås....måla och göra annat hemma (förutom inreda då'ra..) ger mig mest ärr på själen. Galet tråkigt och stressande.

Ny vecka imorrn - och som vanligt fortsätter jag kräkas lite över examensarbetet. Imorrn förmiddag ska jag skriva och sen maila in till handledaren. Sen kommer det väl tillbaks fullklottrat med röda kommentarer som oftast verkar farligare än vad man tror ....men ändå. Sluta klottra i mitt examensarbete och säg att det är KLART istället!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback