If I was a flower growing wild and free All I'd want is you to be my sweet honey bee. And if I was a tree growing tall and green All I'd want is you to shade me and be my leaves

Mmhm, då hade snart en hel vecka passerat igen då. Vilket ekorrhjul man lever i. Fick ett infall förut och tänkte packa väskan, dra till florida och börja plugga där i ställetoch byta liv. Men det slog mig att Wille kanske skulle sakna mig när han väl upptäcker att jag är borta....



Jag får dra snart iallafall, dock inte till florida men till Göteborg. Jag och Mia bokade idag, sista helgen i november - en tjejhelg. Det ska bli fint att byta miljö en stund!

Igår var vi ju då som bekant på Ullared. Det kan väl ifrågasättas så här i efterhand, varför vi åkte en löningsdag? Och varför tog vi inte med pepparsprayen? Nej jag vet egentligen inte vad som är charmen med Ullared, det är ju mest stort, rörigt och trångt. Men jag vet väl att jag kommer åka igen. Och igen. Men inte en gång i kvartalet som alla andra verkar göra. En gång var tredje år kanske? Jag är även urusel på att shoppa loss har jag kommit fram till (snarare wille som glatt talade om för mig att jag inte kan shoppa när jag inte gjort av med den summa pengar jag pratat om innan jag åkte) och köpte väl inget speciellt. Hade hoppats på att fynda på heminredningen men inte det heller. Vissa saker är det sjuka prisskillnader på medan det knappt är prisskillnad alls på andra saker. Ett exempel på bra prisskillnad är L300 produkterna som finns på apoteket. Mamma använder deras bronzekräm, den kostar 79 kr på apoteket. På ullared kostar den 19,95 kr. Min nattkräm kostar 99kr på apoteket, på ullared kostar den 39:-. Så en del sånt blev det.....plus lite annat smått och gott. Jag hade iallafall en väldigt mysig dag med mamma och det var det viktigaste.♥

Imorrn ska jag jobba 08:45-16:15 på Kotten som nästan har blivit mitt lilla stamjobbställe på fredagar. Efter det är det helg och vad som sker i helgen är ännu okänt. Wille ska jobba lite extra på Boda Borg iaf så mycket vet jag.
Jag ska försöka plugga lite.

Förra lördagen visades "Juno" på tv, jag fullkomligt älskar den filmen. Och introlåten. Den har jag just nu snöat in på och blir du inte glad av den låten så har du inte tagit till dig den ordentligt..... :D

Hejhej.


Kommentarer
Postat av: Anna T

Åå den filmen såg jag förra helgen,fantastisk. Stor kram

2010-10-28 @ 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback