In my place

Är det bara jag som tycker att den här veckan går i slowmotion eller? Eller tiden i allmänhet kanske.
Den sega tiden idag har fördrivits med en gnutta plugg för 'ovanlighetens' skull.....och sen tog Madde och jag ett varv på marken', det var tamejfasen ungar överallt som gick och blåste i vuvuzelaliknande tutor och det kan ju vara årets sämsta idé att sälja dom i marknadsstånd bland "coola" småkids. Men att hänga med Madde och Alfons var ju desto trevligare! Alfons och jag lekte lite medan mamma madde provade kläder.


det blev något suddigt!

Nu tänkte jag ha onsdagsmys bara för att fredagsmyset känns så självklart....har precis tänt alla ljus, ätit kvällsmat men så kom visst en sambo hem som vill ha frisk luft så det får väl bli en promenad istället!
Men desto bättre känns det sen att komma hem och käka lite chokladpudding! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback