In the dark and the cold, is there any other light that we can share?

Hur skönt var det inte att vakna klockan tio imorse men den var egentligen bara nio?? SKÖNT! Dagen har sedan fortsatt i skön anda. Jag och tove gick en timmes promenad runt hultet efter lite lunch, sen gjorde jag en banankaka som smakade mums en dag som denna. Tove kom tillbaks på eftermiddagen och har just åkt hem igen. Vi slappade i soffan framför barnhemmet. Jag tycker det är roande att se andras reaktioner på filmer och eftersom Anna och Fredrik talade om för mig senast igår att de fortfarande har men efter att jag visade den för dom för typ 1½ år sen så tänkte jag testa o se om tove också har sparvhjärta som fredrik har.....hon hade mushjärta visade det sig. Klarade sig med tröjan upp över ansiktet emellanåt annars var det lugnt. Får se vem som blir mitt nästa offer...

Imorrn ska vi till veterinären med min tjockis på lite återkoll...hon har ju inte gått ner ett gram skulle jag tro snarare tvärtom......meeen hon är lycklig iaf har hon sagt ;)
På tisdag har jag examination på mitt examensarbete...hurray..! Resten av veckan kommer väl ägnas åt kompletteringar på det skulle jag tro och sen drar min sista kurs igång veckan efter. 21 januari mina vänner tar jag examen!!! Skriv in det i era almanackor! =D

Då kan vi säga HEJDÅ till


Kommentarer
Postat av: Jannike

hehe tills du sitter där igen om 2 år på förskollärarlyftet eller nåt.... ;)

nej förlåt... jag är bara bitter för jag har mitt kvar!!

2010-11-01 @ 15:58:22
Postat av: Emma

Hahaha, den dagen jag sätter mig i skolbänken igen är under pistolhot! ;)

Din lilla tid som är kvar i skolan kommer gå superfort, plus att du har alla oss att be om hjälp (eller läs: be om gamla uppgifter!)så det går ännu smidigare! =)

Postat av: Jannike

hehe det där tar jag som ett löfte ;)

2010-11-01 @ 20:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback