Livet i en ask

Usch, jag har totalt gått i förkylningside. Vaknade febrig och genomförkyld i söndags och sen dess känns det som jag har isolerat mig. Jag har smått förvandlats till vampyr, håller mig inne på dagarna och går ut en sväng när det blir mörkt. Nej man ska väl kanske inte gå ut o gå när man är sjuk men jag får så jävla ont i kroppen av att bara ligga still så det är ett nödvändigt ont. Känner den traditionella hostan klämma sig framåt i luftrören och övrig oro över livet i allmänhet sitter lite fast i mellangärdet.

Utöver det vill jag bara säga att jag inte gillar desperate housewives längre. Det är dötrist. Så notera noga ..


Har ni sett den här lilla puddingen! Vi ses snart (ganska snart iallafall....) Leo, då ska 'faster' & farbror skämma bort dig lite♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback