Man måste dö några gånger innan man kan leva

Vi köpte ett skrivbord häromdagen. Tanken var från början att ha ett vitt. Men då vi, utan baktanke har blandat svart och vitt så blev det ett svart. Jag gillar egentligen inte svart och vitt ihop så mycket, men mitt hem gillar jag ju så helt hatisk tycks jag inte vara.


Än har vi ingen skrivbordsstol...jag vill inte ha nån ful kontorsstol så det blir en jakt...Och bortse från alla sladdar som gud glömde. En vacker dag ska nog dom spikas fast också...


Nära o kära får också vara med.

Idag var jag hos barnmorskan och gjorde cellprov, så som vi tjejer gör var tredje år eller vad det nu är. Ena veckan är det nån som klämmer mig på bröstet, andra veckan är det nån som petar mig på andra ställen. Livet är bra lustigt ibland. Jag gillar barnmorskor dom är en trevlig sort. I alla fall dom jag träffat på vilket inte är så många. Sen har jag ju en väldigt trevlig sådan i min kusin. Men detta är ju inte det enda jag har gjort idag, jag tog en sväng på stan och det var så himla skönt väder att jag var tvungen att ta en omväg hem. Tänk va mycket lite solsken kan göra. Rensa tankar, röra på kroppen och andas frisk luft...synd att man inte anammar detta oavsett väder.
Det slog mig också idag att det inte bara är att läsa igenom min oppopnents arbete utan det ska ju göras toknoga...så imorrn på bussen får jag sätta fart. Har läst igenom det två ggr redan men det ska ju opponeras också! Jag är en sån person som helst bara vill säga: "Jag tycker det är ett jättebra arbete"! Men det funkar tydligen inte så.

Imorrn är det iallafall ullaredsdags. Jag hoppas det blir en bra och mysig dag tillsammans med den bästa mamin som finns.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback