Materiell medicin

Idag har jag tyckt synd om mig själv. Jag har oro för något som jag ska undersöka hos en läkare imorrn tänkte jag. Det hade jag tänkt idag med - men vårdcentralen tyckte att jag skulle avvakta över helgen. Mmm okej tänkte jag men eftersom jag inte kan slappna av överhuvudtaget förrän jag har varit i väg så tänker jag ringa imorrn och tvinga till mig en tid. I all min "tyckasyndommigsjälv-vältran" får jag ett samtal från Anna som har jobbat i nyköping och stannat till i Vingåker och har bestämt sig för att ge mig en present. Dom ser du nedan:


Vilken himla fin present tycker jag.
Skorna är hur snygga som helst, men den finaste presenten för mig är att hon tänkte på mig och ville göra mig glad.
Tack snälla!


Tyvärr har jag fortfarande ont och obehag (fasen att inte skor kan ta bort smärta!) så det blir morgondagens uppgift att ta tag i det. Dock ska jag jobba mellan 10.30-16 så en läkartid utöver dessa tider vore ju fint.
Annars är examensarbetet klart för opposition och nästa vecka ska ägnas åt att läsa min opponents.
Och åka till Ullared med mami såklart!

Innan den här kvällen tog slut så bowlade jag med Wille och Maria, och jag vann...det ni. Min sambo var lätt krossad. Men det var nog en engångsföreteelse.
Tack o hej.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ska du till Ullared på tisdag? Eller åker ni bil? Annars ses vi på bussen. :)

Postat av: Emma

nej vi åker på onsdag! Fasen va synd då. Vi åker buss så det hade ju vart trevligt med bekant ansikte =)

2010-10-21 @ 21:48:53
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: Anna T

Du är värd det helt enkelt <3 pusskram

2010-10-21 @ 21:51:27
Postat av: Emma

Du är värd dina fina stövlar också :) <3

2010-10-21 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback