Spa-dags

Jag kikade lite på Gröna Lyktans hemsida (www.glspa.se/index.html) igår och hittade den här behandlingen om infraröd värme...

"Infraröd värme:
Kliniska studier har konstaterat en mångfald positiva effekter
av infraröd värme så som:

* Stärker hjärtverksamheten genom ökad blodcirkulation.
* Lindrar smärtor och stelhet i leder och muskler * Stimulerar immunförsvaret. * Ökar vitaliteten. * Förbränner kalorier * Rensar ut toxiner * Minskar stress och trötthetskänsla. * Ger bättre hy genom djuprengöring. * Reducerar celluliter."

Och då undrar jag ju såklart, är det någon av er som har erfarenhet av en sån här behandling? Bu eller bä? Bra eller anus? Kliv ur er kommentarskygga värld och kläm fram lite åsikter nu =D

I mitt fall handlar det om att jag behöver koppla av och samtidigt bli lite piggare.
Tack o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback