Tonight


Här sitter jag och har fredagsmys med mig själv!
Men det är inget synd om mig, snarare tvärsom, hjälp va bra man kan ha det ibland.
Har varit med mamma i kstad en sväng idag, först till sjukhuset där mamsen skulle göra allergitest och sen åkte vi till stan och tog en sushilunch, gick i lite affärer och jag konstaterade att jag kan bli shoppingdeprimerad om jag inte vinner en miljon snart. Jag hittade iallafall äntligen en hissgardin till köket, men den blev inte vit...den blev mörkgrå...vi får väl se vad det blir av det här...till våra små fönster blev det en annan historia...vi ska börja måla om köket på söndag så om slutresultatet blir bra får vi se när köket är klart!
Jag fick med mig den söta godisskålen från lagerhouse (eller vad man nu väljer att ha i..!) och lilla ljus"bägaren" från IKEA, och mami köpte söta nagellack till mig, snäll som hon är!





Wille jobbar till tio, så tills dess sitter jag här o myser själv, med nybakat "tortano" som jag fyllde med prosciutto, basilika, oliver och mozzarella!


Dock en bild från google!

Ha en trevlig kväll hörrni.
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det såg underbart gott ut, det måste testas :)

Kram

Postat av: emelie

Å den där skålen vill jag me ha!

2010-10-08 @ 20:19:02
Postat av: Emma

Ja Sara, det är jättegott och väldig enkel helgmat! =)



Emelie, bara 69:- så skynda & fynda :D

2010-10-09 @ 10:44:09
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback