Home is where your heart is

Idag fick jag min "örtlåda" som jag suktat efter ett tag och tack vare Jessica så levererades den ända fram till min dörr! Jessica äger inredningsbutiken "Ediths" (www.ediths.se) i Säffle, men hon kommer ifrån Khamn, och bor här så tro inte att hon åkte hem till mig bara för att lämna en örtlåda från Säffle! Det hade varit galet :D
Tack så mycket! Än så länge har jag bara basilika hemma men en vacker dag ska den fyllas med mer örter såklart!


Ja jag är värdelös på att ta kort...jag vet.

I skrivande stund sitter jag o kollar i tokgamla skolkataloger som jag hittade hemma hos mamma och pappa. Den äldsta är från 94-95...det är så himla kul o se hur alla såg ut! ;)


Good old times!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du blev nöjd med den! Och tack för att du gör lite reklam för mig! :)



Förresten älskar jag att kolla gamla skolkataloger, det är så kul, vissa känner man knappt igen :)



Kram.

Postat av: Anonym

Akta lådan om du vattnar dina kryddor. Min låda blev missfärgad även fast jag skyddade den.

2010-10-12 @ 21:59:23
URL: http://sofieedlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för tipset Sofie! Får fixa nån liten lösning på det....=)

2010-10-12 @ 22:12:55
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback