A murder of one

Idag har jag bokat en liten tripp till alla svenskars paradis..........................................det stavas U.L.L.A.R.E.D! ;)
Och den här gången tvingar jag med min lilla mamma som aldrig varit där och förmodligen skulle hon aldrig åka dit heller om jag inte tjatade på henne...Vi får hoppas att kanal 5 har filmat färdigt om vi säger så. 27/10 bär det av iallafall...veckan efter det är det examinationer på examensarbetet så det gäller att koppla (shoppa?) bort tankarna ett tag innan det...Ullared med alla skarpa människor är väl en perfekt plats för detta.

Men det är ju inte det enda jag har gjort idag så klart. Jag har pluggat. I motvind. Imorrn blir det en heldag i skolan  - det ser jag inte fram emot.

Sen har jag promenerat i blåst. Ja i motvind där med faktiskt. Men skönt....såhär i efterhand iallafall..

Wille kom med ett förslag om en framtida resa - och mer om det en annan gång! För nu ska jag fixa mat. Någonting med kalkonkorv står på schemat. Menyn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback