Are you freakin' kidding me?

Jag är en hejare på att ta ut saker o ting i förväg...och just nu svär jag högt både så andra (läs wille) hör och inombords. Madde och jag blev tilldelade en ny handledare idag eftersom vår gamla (som var vi var så nöjda med för att vi hade önskat henne!) blev sjukskriven på heltid. Den nya handledaren kanske är supergullig och ödmjuk, rättvis och uppmuntrande..................vad vet jag?? Men tills jag vet någonting mer om henne förutom att hon är författare och professor !!!! så kommer jag ta för givet att hon kommer totalsåga allt jag har skrivit och vara mer än petnoga. Det känns som jag har skrivit under min dödsdom.

Ni vet hur det är med det där med mig o överdriva. Det här är inte ett sånt tillfälle. Att inte reagera och stålsätta sig på detta sätt med en gång, vore bara dumheter.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback