En vän med en (mo)bil

Det här är min sambo när han kommer hem från jobbet.


Varje dag när han kommer hem, sitter han kvar i bilen minst tio minuter med mobilen i högsta hugg.


Jag kände mig som en riktig agent när jag smög med kameran i köksfönstret...

När han väl hade kommit innanför dörren, var han tvungen att åka igen för att hämta ut paket.
En kvart senare kom han hem och då såg det ut såhär.


Really??

Tur för han att han köpte med tidningar till mig.



Men det här är ju egentligen inga klagomål, jag är glad för att han har haft en bra dag på jobbet och det firades med pannkakor och kramar.
Vi är så wild and crazy.

Kommentarer
Postat av: Anna T

Hihi undra vem han pratade med?;) kramar till er

2010-09-13 @ 19:19:46
Postat av: Emma

jaa....vem kan det vara? ;) Jag tror det börjar på antingen A och slutar på ..nna. Ibland kan det också börja på L och sluta på ...ovisa!

Postat av: Anna T

Det var nog bägge två ;)hi hi

2010-09-13 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback