I whaley love you

För första gången på evigheter har jag varit och köpt en stor mängd smågodis. Jag vet egentligen inte varför jag köpte så mycket men det var nog för att jag var på godislagret, och allt ser så gott ut...men tre-fyra bitar räcker sen mår jag illa. Godis, tända ljus, filt, nånting bra att se på på tv (okej wille kollar fotboll, jag kollar med ett halvt öga resten fokuserar jag på true blood på datorn...men vi sitter ju bredvid varandra iallafall...!) ja det är något vi svenskar har valt att kalla för fredagsmys. Lite nördigt men ett väl myntat begrepp för en dag som denna.



Valentina och jag, dock inte vid ett fredagsmys men däremot frukostmys!
<3

Mys på er allihop!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback