Klara färdiga gå!

Jisses va trögt det kan kännas ibland. Men idag är mitt mål att skriva min inledning och fortsätta skriva om gamla gubbars teorier om barns språkutveckling. Jag ska sitta hemma hos mamma o pappa och skriva idag, biblioteket i kristinehamn är en skam tycker jag. Dels så öppnar det inte förrän klockan 11, och dels har de inget avskilt rum för oss som har behov av tystnad och skrivtid. Istället rekommenderar dom att man ska sitta på andra våningen precis ovanför lånedisken där allt folk pratar som aldrig förr....där finns det ETT bord. Så mammas o pappas lugna vrå är bäst. Min egen vrå är omöjlig att skriva i.

När jag har gjort det jag ska idag, ska jag åka till min rara kontaktperson en stund, hon fyllde år för en vecka sen och det ska ju såklart firas.

Okej - wish me luck med den här dagen - det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback