Just like any other day

Jag förstår att ni har väntat med spänning....och taadaaa! Tandläkaren limmade fast åbäket igen. Så nu kan ni sova gott inatt! =D

Imorrn är det fredag, jag jobbar till fyra sen tar jag helg från allt vad examensarbete heter. Jag är trött på det innan jag knappt har börjat. Okej då jag kanske tar mig en titt på det på söndag...beroende på hur tråkigt jag har....På lördag är det dop för Alfons och resten av helgen kommer nog bestå av bio, grejande hemma och förhoppningsvis lite äppelplockning hos Willes syster, jag vill ha äppelpaj ;)

Häromdagen fick jag reda på att djurhemmet i kristinehamn har ärvt ett hus på andra sidan skärgår'n, det tycker jag är helt galet fint gjort. Det är inte alla som testamenterar sitt hus till djur. Men nu råkar just det huset ligga lite ocentralt till och är lite för litet så det är nu till salu. Jag hoppas det blir sålt till ett riktigt dyrt pris så katterna kan få lite uppfräschning och möjligtvis större lokaler och mat så det räcker i en evighet!


Udda tycker att det är toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback