Energitjuvar i mitt hus?

Idag känner jag mig som en komapatient förmodligen känner sig.....lätt medvetslös och nerklubbad. Varför, är en bra fråga men jag gissar på en släng av jagärtröttpåskolanochalltannatsomjustnuärtråkigt-sjukan.
Så jag gav mig själv en break idag. Tänkte att "ja emma nu kan du ju gå o träna, och njuta av en dag utan måsten". För det behövde jag.
Felet är bara att jag inte har kommit nån vart än och klockan är nu 14.06. Lucky me att jag ska gå ut och gå med mamsen senare så jag åtminstone kommer utanför dörren. Jag hatar verkligen såna här perioder av meningslöshet!
Tur att jag ska jobba hela dagen imorrn så jag gör nåt vettigt.

Igår kväll hade jag kvällsbesök av Susanna, a.k.a Sanna! Vi käkade scones, drack te och pratade. Det är precis så höstkvällar ska spenderas tycker jag. Mer 'teapartyn' åt folket.



Peace people.
Hoppas ni är mer energirika än vad jag är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback