The heart has reasons that reason cannot know

Jag har inget som helst sug efter kommande vecka. Pluggpluggplugg (kräkkräkkräk), skola på tisdag, tandläkar & läkarbesök osv. Det enda jag ser fram emot är en date med Madde och Alfons nånstans emellan allt som är trist.
Som människa är man så galet fixerad vid helger och jag tycker att vi förtjänar att vara lediga FREDAG, lördag, söndag. Men nej. Så nu sitter man här igen med en klump i magen och bara önskar att tiden kunde stå still och samtidigt springa förbi till januari. Men nej där också.

När vi var i USA var ju jag o min moster och såg "Eat, pray, love" med Julia Roberts, såg att den skulle komma på bio här 1 okt. Jag har en tendens att snöa in på filmer som jag gillar och den här filmen gav mig en feelgood- känsla, så jag köpte soundtracket & eftersom jag har världens snällaste moster så köpte hon även boken till mig. Att läsa på engelska är en bra övning och vet ni vad, den dag jag har tid och ork ska jag lusläsa den för att få tillbaks den där känslan. Just nu går det lite trögt tycker jag, hösten i all ära...


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh! Såg trailern idag och tog ett snabbt beslut; den ska jag se!!! Så låt oss se den...oxå ;-)

Saknar dej!!! Puss

2010-09-26 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback