Sjung en sång utan ord om ljusa nätter


Min söta mamma gav mig tossor häromdagen, det behövs för det är inte tokvarmt på golven här hemma. Jag har förvandlats till en myspotta nuförtiden. Pyjamasbyxor och morgonrock är standard när jag stänger ytterdörren för dagen!

Men imorrn blir det inget vandrande i pyjamas, då jag får finbesök av Madde och Alfons! Vi ska promenera, luncha och mysa. På seneftermiddagen är det dags för kick n' boxpass igen, med den andra Madde. Så imorrn får bli en pluggfri dag, sen är det hårdköra framöver då vi har gjort en tidsplan med handledaren idag. Ticktackticktack..

På lördag är det dags för lite matlagningslattjolajban med mamma o pappa igen. Det är willes och min tur att införskaffa matvaror utan vidare baktanke för nån maträtt och sen upp till mamma o pappa att laga trerätters på det! Har ni tråkigt i höst tycker jag ni ska göra något liknande med människor ni tycker om för det är faktiskt himla roligt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback