wearing my heart on my sleeve

Jag sitter och försöker peppa mig själv till träningshumör. Jag älskar verkligen inte att träna men jag vet att det är bra för kroppen och att jag behöver det. Idag är en typisk dag då jag försöker hitta alla ursäkter att få slippa. "Lucky me" då att jag har skrivit upp mig på kick 'n boxen med madde så jag inte kan svika henne....ett bra knep för att inte skita i träningen. Men först lite ångest. Och lite olust. Och lite "nej men usch" osv..

Innan träningsolusten kickade in så umgicks jag med Madde och Alfons, han har blivit stor och skrattar som vanligt åt det mesta i livet. En skön liten kille är vad det är! Vi fikade lite här först, tog en promenad i det härliga vädret till stan och sen en äcklig lunch på mastis. Att jag aldrig lär mig. Sen tycker jag att det är intressant att det är buffé, med kycklingfilé, fläskfilé och oxfilé...och så står det en skylt vid oxfilén att man ska begränsa sig till två skivor så det räcker till alla.....hello betalar man 79 kr för buffé ska man väl slippa begränsa sig eller? Vad vet jag. Jag åt inte direkt för pengarna om vi säger så. Tur att sällskapet var det bästa!






Jag köpte en fotoram på stan, för att jag är värd det helt enkelt.


Vem/vilka som ska få vara här i är inte bestämt ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback