You are my sweetest downfall

Fredag mina vänner, vilken fin veckodag det är ändå. Av någon anledning tror jag att man inte måste ha några måsten på fredagar, det är liksom en helgdag för mig. Förutom att jag ska jobba 3h nu på eftermiddagen, men det är ju mest kul så det stör mig inte så mycket. Men just gällande skolan......på fredagar är det mer: "va? vad är skola?". Men man måste ju samla krafter ibland.

Tidigt imorse drömde jag en helt galen mardröm som var väldigt realistisk. Jag jobbade på något slags sommarkollo som låg ute i skogen, i drömmen höll jag på att duka upp för mellis och mitt i allt dyker någon slags mördarliga upp, 4 killar och 2 tjejer som var helt galna. Alla barn och all personal tvingades ut i skogen och skulle skjutas...det var ungefär lika trevligt som det låter. Några i taget fick gå med ryggen mot mördarna och sen hörde man hur det small och man bara grät och var helt hysterisk medan man "väntade på sin tur". Usch, wille hade redan gått upp när jag vaknade men jag kände mig helt panikslagen när jag vaknade så han fick snällt krypa ner bredvid mig en stund. Tur man har han den där Wille...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback