Do you have faith in me?

Tror du på nåt speciellt? Gud, Ödet, eller vad man nu kan tro på. Ibland önskar jag att jag var troende på någonting...är det nåt jag tror lite på så är det väl ödet iså fall. En del saker är menade, en del inte.
Sen den första dagen jag fick reda på graviditeten (alla hjärtans dag, det ni! ;) ) så har jag snöat in lite på ett halsband med en ängel som jag fick av mamma i vintras. En mamma till ett förskolebarn till henne gör egna smycken och jag har sett flera som gör den här typen av änglar. Men jag har iallafall fått för mig att om jag inte har på mig det när jag går hemifrån så är jag liksom inte skyddad och inte bebis heller....man kan ju bli knäpp för mindre och om det här kallas för tro eller om det kallas för tvångsbeteende är en annan fråga.




Jag har ängeln på ett annat halsband som jag har fått av Wille.
Vad tror ni, börjar jag bli knäpp?

Hur som helst, så tror jag på ett liv efter detta - gudar eller inga gudar. Himlen väntar på oss alla.

Imorrn är en kort dag på jobbet, det är skärtorsdag och solen kommer skina men det kommer vara en ledsam och tung dag. Mer om det imorgon.
Alla tankar och kramar jag har går till Anna.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bebis! Emma! Du har bebis? Grattis grattis grattis fina fina Emma!

Postat av: Emma

Tack Fina Charlotte, visst är det galet? :D

2011-04-20 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback