En helt vanlig onsdag...ja det är redan onsdag.

Vi har nyss kommit hem från lite handling och det här är vad jag gör i skrivande stund:


Körrrv


Och stuvade makaroner. Det var det kroppen skrek efter idag. So be it liksom. Vem är jag att argumentera mot min egen kropp?

Men godisätandet får vara bra ett bra tag framöver nu så jag inhandlade även:


Och en gigantisk vattenmelon som inte fick plats på fatet...Konstigt nog så är clementinerna supergoda just nu...trodde vintern var deras tid...

Innan mathandlingen var vi nere och bytte en t-shirt Wille fick av mig i påskägget. Jag hade 30% på underkläder på Lindex och mina Bh:ar börjar bli hårda och otrevliga att ha på sig så ja, jag vet inte om det är tantvarning på dessa eller om dom är helt okej. Jag vet bara att det kan ha varit dom skönaste bh:arna jag nånsin haft på mig. Utan bygel dessutom, kan vara både bra och dåligt.


Så nu vet ni till och med vad jag bär för underkläder...en blogg kan väl knappast bli mer personlig än såhär? ;)


Estella krävde att få vara med på bild också. Fine!

Imorrn ska jag till barnmorskan och kolla blodtrycket för denna galna huvudvärken...låt oss hoppas att det bara är huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: Anna T

Jätte fina underkläder,Estella är ett riktigt centrum barn;) håller tummarna för att barnmorskan kan trolla bort värken. Kram

2011-04-27 @ 20:03:37
Postat av: Emma

Tack kära du! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback