En vecka seg som kola.

Usch idag känner jag mig som sju svåra år och tycker att veckan går sakta. Jag skyller på att våren försvann för en stund. Jag ser fram emot att få tillbaka den på torsdag...för det har väderleksfolket sagt!
Imorrn öppnar jag, vilket innebär att jag måste gå upp ca 05.10....för tillfället känns det som jag hellre skulle gråta en skvätt än att behöva gå upp i ottan. Men å andra sidan slutar jag tolv...hepp!
Just nu råkar jag ha på kanal 5, där det där jäkla programmet om hur svenska turister åker utomlands (bara thailand?) för att skönhetsoperera sig....Härligt att höra tjejer på typ 17 bast förklara på svengelska att hon vill ha gigantiska bröst och blygdläpparna mindre. High five! Det går så jävla mycket skit på tv nu förtiden, jag blir mörkrädd.

Ja ni hör ju själva - det här är ingen höjdardag. Känner mig bara trött och sliten. Tur det är en ny dag imorrn!

Kommentarer
Postat av: emelie

Känner mig likadan...

2011-04-12 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback