In sickness and in health..


Jag har en sjuk sambo. Han har ont i halsen, förkyld och allmänt döende - såklart. Jag känner en slags tacksamhet över att jag jobbar till fyra idag så han kan oja sig lite i fred...Kanske hinner han bli frisk tills jag kommer hem? Tur i oturen så är det ju mulet väder idag så han kan med gott samvete ligga där i sängen och snörvla.
Jag skulle ha gått till jobbet efter att ha lånat mammas cykel två dar i rad, men eftersom bilen står där på parkeringen nu och ser ledsen ut så känner jag att jag måste köra den till jobbet istället....benen kan få sig en promenad senare kanske...

Idag tänkte jag även inhandla en gördel (dom kunde gladeligen få ge det ett annat namn) för det börjar kännas obehagligt att knäppa brallorna - visste jag inte bättre skulle man kunna tro att det är fler än en därinne meeeen det är EN plus "lite" godis...så kan det gå.

Hejpå'rej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har också en sjuk sambo...så jobbigt det kan bli:)Snodd i byxan fungerar också bra ett tag...sen kommer du kanske faktiskt njuta i mammabyxor, för fula må de vara men sköna är de faktiskt:)Kul att ni ska ha en liten!

2011-04-20 @ 12:05:16
Postat av: Emma

Tänk dig då om dom skulle bli gravida killarna....då skulle vi nog behöva separera fram till förlossningen ;)



Mammabyxor hoppas jag att jag kan vänta med ett tag men jag förstår att dom är sköna! Tyckte dina såg riktigt snygga ut. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback