Just an ordinary thursday

När man slutar tidigt hinner man med så mycket mer än vad man gör när man slutar typ 17.30 som jag gör imorgon.......därav gick jag hem och helgstädade idag, bakade en kladdkaka, njöt av solen på altanen med katterna, och har tvättmaskingen på full fart. Klockan är tjugo i fyra och jag är "klar för dagen". Jag ska lägga mig i soffan och läsa nya Martina Haag-boken som jag köpte häromdagen. Jag har läst alla hennes böcker och har fnissat ungefär lika mycket till alla. Egentligen är dom väl inte hysteriskt roliga men humorn passar mig och lite extra mycket när man är övertrött :)


Helgen som kommer bjuder inte på några större utsvävningar. Jag stänger som sagt imorrn och Wille har erbjudit sig att fixa en riktigt god middag imorrn kväll, så nu ska jag googla lite mattips;) Det ska ju vara fint väder i helgen om jag inte misstar mig helt så jag tänkte slänga ut vinterkläder osv, och kanske röja lite i vår gigantiska "trädgård".....en dejt med Anna är också inplanerad medan Wille tänker festa loss lite.
Men sak i taget, läsa och slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback