Måndag

Mycket skönt med sovmorgon en måndag. Har en halv tolv - halv fem dag idag. Wille börjar också sent idag och är nu iväg och fixar däcken på bilen och om vi hinner när han kommer tillbaks ska vi snabbt iväg och kolla lite på tapeter till sovrummet. Det lutar åt något från Boråstapeters kollektion "Boheme"...det beror sig på hur dyr den är osv. Det är mycket som behövs fixas framöver känner jag och mycket man vill ha framför allt. Vi ska fixa i ordning altanen (helst igår), sen vill vi lägga sten på framsidan och vi måste kolla upp om vi kan få en ny yttertrapp då tanten som bodde här en gång var lite crazy och hackade i den, och det är inte så vackert....måla trappräcket är också ett måste, sätta upp blomlådor utanför köksfönstret.......ja osv osv! Personligen vill jag ha två par nya skor minst, behöver ett par nya converse och så vill jag ha ett par nya sneakers från Ecco. Synd bara att pengaträdet i trädgården inte har mognat än! ;)


Till min arma kropp....."endast" 1450 kr...



Man kan aldrig få för många converse...synd bara att dom är pinsamt dyra i sverige.


Kanske får den här pryda våra sovrumsväggar....kan bli lite hysteriskt, men det kan också bli jäkligt bra!

Hejsvejs på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback