Möte med framtiden.

Ja, idag har vi sett en glimt av framtiden. "Framtiden" är än sålänge inte så stor - men glädjen är desto större! Det är i valet och kvalet som jag skriver ut det här men det börjar bli svårt att hålla sig. Vi gjorde iallafall KUB-testet idag och det gav låg sannolikhet vilket vi gillar såklart! Efter att ha sett utomjordingen i magen känns det inte längre som man ljuger för folk, samt att man nu kanske kan förklara varför det ser ut som jag har ätit extra mycket chips den senaste tiden....

Wille var ledig idag och jag började halv tolv så vi passade på att ha lite kvalitetstid efter besöket på sjukhuset och käkade frukost på Kaviar som är det relativt nyöppnade frukoststället i Kstad, frukostbuffé för 65 spänn var helt klart värt!




Snålkarlstad kan inte ens sälja en riktig bild...här får man ta med mobilkameran. Men bättre än inget!
Efter en skön promenad hem från jobbet så tillät jag inte mej själv att sitta ner utan storstädade så jag slipper det imorrn när jag slutar tolv och bara kan njuta av helgen. Slängde ihop en galet god köttfärssås och spagetti och nu orkar jag inte lyfta ett finger till! Övervägde för en sekund att gå till Maxi då det öppnar idag, men med tanke på att det var kö redan tjugo i sex imorse (det öppnade sju) så vill jag inte ge mig in i kaoset utan det får vänta. Jag hoppas att det jag hörde om att nåra skulle ha tältat utanför maxi i natt var ett skämt, annars blir jag mörkrädd. Visst är det kul att Maxi öppnat, men det är fortfarande bara en mataffär.

Hejsvejs på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Ser verkligen fram emot att följa den lilles utveckling

I magen, och Alfons ser självklart fram emot att få

En ny lekkamrat:)

2011-04-14 @ 22:24:12
Postat av: Kusin vitamin L

Tremänningen vinkar o hälsar den också!

2011-04-14 @ 22:52:56
Postat av: Emma

Madde, det känns bra att Alfons rekar världen lite åt den lille så han kan lära h*n allt han kan sen! =)



Kusin vitamin, jag kan fortfarande inte släppa att det ska kläckas tremänningar med bara ett par dagars mellanrum...galet kul!

Postat av: Emelie

Vad kul Emma! Jag har faktiskt haft det lite på känn...:)du har något fantastiskt framför dig, hoppas du mår bra! Kram

2011-04-15 @ 06:50:49
Postat av: Frida o Leo

Underbart! <3

2011-04-15 @ 08:58:55
Postat av: En trogen läsare

Åh vad kul!

2011-04-15 @ 10:44:37
Postat av: Emma

Emelie, du kanske är synsk? ;) Jag mår bra, värst just nu är kissandet var 5 minut typ. Ni som känner mig vet ju hur liten min blåsa är normalt sett så ni kan ju tänka er hur den är nu.....men jag klagar inte!

2011-04-15 @ 16:08:43
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad kul! Grattis! När är det dags? Jag närmar mig slutet på min graviditet o har just idag gjort sista dagen på jobbet på läänge. :)

2011-04-15 @ 17:33:17
URL: http://minbebis.com/blogg/sesamsresa
Postat av: Jenny

Stort grattis till er! kram Jenny

2011-04-16 @ 07:35:26
Postat av: Anna T

Kärlek till er . Kramar

2011-04-16 @ 18:02:15
Postat av: Jannike

Men guuud så underbart, stort grattis till er!!! Så kul, min första tanke när du skaffade lösen var att du skulle få bebis :)

Hoppas du får må bra och kan njuta av graviditeten, man kan faktiskt sakna den stora magen (innan den blev fööör stor) ibland. stor kram!!!

2011-04-16 @ 20:40:59
Postat av: Emma

Tack alla ni! Ni är duktiga på att ana saker!

Jannike, du får börja planera för nummer två nu så har du snart magen tillbaka =D

Kram till er alla.

2011-04-17 @ 13:55:00
Postat av: Charlotte

Oh, hur kunde jag missa detta, återigen, tusen grattis, det kommer bli en redigt fin bebis!

2011-04-20 @ 20:21:02
URL: http://charles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback