One down 3 to go.

Min arbetsdag är sedan några timmar avklarad, bortsett från att jag ska cykla dit igen vid 5 för att ha kvällsplanering.
Har hunnit med att panera och steka torsk, och till det blev det palsternacksmos...vi kan ju hoppas att det smakar gott - steka fisk är inte min starka sida. Vi var ute hela förmiddan idag och det är så skönt och dagarna går väldigt mycket fortare. Snart är det påsk, vi har inget speciellt planerat  - wille jobbar ju sjäääälvklart påskafton och påskdan men långfredag och annandag påsk är han iallafall ledig.

Igår åkte jag till Brunassos en sväng, Cornelia var hemma och mellanlandade innan hon skulle vidare till Sundsvall. Där var också Lisa och lilla sockersöta Lo och jag hann även träffa Annika en snabbis! Nästan som tonårsreunion minus några tjejer. =)


Cornelia


Lisa & Lo


Annika & Lo


Sigge solar sig lite emellan lekarna..


Lo kan själv!

Jag tog en powernap i solen nyss och nu ska jag slänga i en tvätt...spännande måndag va?

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback