Sons and daughters

Helgerna går så fort så jag blir nästan gråtfärdig. Nu är snart lördagen redan slut och söndagen följer lydigt efter...
Idag valde jag att fly från hemmet då Wille med hjälp av snälla Linus håller på att måla och sätta upp altanräcke. Anna och jag åkte in till Karlstad ett par timmar och strosade lite i affärer och åt lunch. Ett bra avbrott från hemmet när det mest känns rörigt! Jag köpte endast ett par vanliga leggings till mig själv, har ju egentligen lite shoppingförbud för mig själv men det går alltid åt pengar hur jag än vrider o vänder på mig...Bebis fick sig nåra grejer också - svårt att låta bli och så kanske saker o ting utgår så då gäller det att passa på ;) (alla ursäkter är bra) Vi fick också en jättesöt mössa av Anna idag som är från polarn och pyret men den får jag visa en annan dag, glömde ta kort och nu är jag för trött :D

Anna shoppade iallafall desto mer! En massa fina inredningsprylar som gärna hade fått följa med mig hem också meeeen ja ni vet.

När jag kom hem landade huvudvärken igen så nu har jag vilat på soffan ett tag och är sådär dötrött. Men ska försöka fixa lite kyckling, potatisgratäng och sallad till grabbarna grus. Och mig själv såklart..


Supershoppar'n!


Supershopparn's skor var fina, men kanske inte det bästa draget när man ska shoppa konstaterades det efter ett tag....! Själv gick jag i ballerinaskor :D


Att shoppa neutralt kan vara svårt...men det här funkar ju på vilket som tycker jag!


Udda försökte lyssna o se om hon hörde nåt därinne - men jag sa att hon får nog vänta ett tag!

Imorrn ska vädret vända och det kändes i luften idag, så det känns lite trist tycker jag, grått, molnigt och 10 grader...wiii vilken fest..

Peace.


Kommentarer
Postat av: Anna T

Tack för en trevlig dag,du är guldvärd <3 kramar

2011-04-30 @ 20:40:09
Postat av: Kusin-vitamin

Gud vilka fina saker till bebben! Jag har inte vågat köpa något ännu... Men nu blir jag ju väldigt sugen!

2011-05-01 @ 10:04:04
Postat av: Emma

Jag kunde inte hålla mig alls...dom här sakerna köpte jag på Åhlens så nu tycker jag du går dit och fyndar! =)

Postat av: Lisa

Nästa gång får du allt svänga in till skattkärr, det är ju på vägen liksom!! Hoppas du mår bra! Kram

2011-05-01 @ 23:23:34
Postat av: Emma

Det gör jag gärna Lisa!

2011-05-02 @ 16:05:19
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback