Vampyrknarkare

Jag är ju som bekant en Twilightjunkie. Och Vampire Diaries och True Blood och allt annat som innefattar lite vampyrer, häxor och annat smaskigt övernaturligt...Och eftersom jag läst alla twilightböcker och sett filmerna alldeles för många gånger så ska jag nu testa den s.k efterträdaren: Cirkeln. En ny bok av svenska författare som ska vara en blandning av mycket av sånt jag normalt gillar. Det enda som kan bli en utmaning är att det utspelar sig i Sverige, något som ibland kan vara trögt för mig då det är för nära en själv på nåt vis och man stör sig om man hittar nåt som inte "stämmer överens med verkligheten". Vi får väl se hur det går. Hur som helst så hoppas jag att boken kommer i morgon!



And by the way, för ett par månader sen gnällde jag om att Marabou borde komma med en chokladkaka med banansmak...........vad tror ni att dom har gjort ? Okej det är inte bara banan det är kokos också...men det är nästan så jag tror dom har snott min idé.......;) Jag som mailade dom och allt! Det får kanske bli ett provsmak i helgen, om den har kommit till småstäderna vill säga!


Bild från google.

tackförmighej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback